De Skinner Methode is zo'n super goed boek!

Hannie Snels 13 maart 2016
De Skinner Methode van Bronja Hoffschlag

In 2013 kwam deel 1 van de Project triologie uit, genaamd de Dode Kamer. Dit boek was het debuut van Bronja Hoffschlag en hiermee was zij winnaar van de Hebban/crimezone Thriller Debuutprijs 2014.
Het boek de Skinner Methode is deel 2 van Project X Trilogie.
Meteen als je begint met lezen gaat het verhaal verder, waar de Dode Kamer eindigde. Dus men hoort zeker eerst deel 1 te lezen.
Donald Skinner, bijgenaamd de Jersey killer is in de Skinner Methode de hoofdpersoon. Hij is een zware crimineel en zit samen met Misha Larsen in een zwaar beveiligde gevangenis.
Al snel zit je weer volop in het volledige verhaal en eigenlijke wil men dan ook niet stoppen met lezen. Maar wat maakt het uit, het is een dik boek van 582 blz. Dus daar kunnen we wel even mee vooruit.
Ook dit boek is weer geweldig goed geschreven en ik zou zeggen, Bronja kom maar snel met deel 3 van Project X.
Ik heb hier weer heerlijk van genoten.
Van mij krijgt dit boek dan ook 5 sterren.

Meer recensies van Hannie Snels