Wat een super goede afsluiting !

Hannie Snels 25 juni 2015

Doodskleed is dan alweer het 5e en laatste deel van de Jessica Haiderserie
Het boek begint met een proloog waarin een uitgebreide terugblik naar de vorige 4 delen wordt gegeven. Altijd prettig om je herinneringen weer even op te frissen.
Nadat haar grote woning is afgebrand en zij voor haar werk op non-actief is gezet, bevind Jessica zich nu in Birmingham. Dit is iets wat zij zeker niet graag wil.
Maar Jessica krijgt van Saligia een speciale opdracht, die enkel zij kan doen.
Zij gaat naar Mexico en ontmoet daar Vincent Donnelly. Hij is viroloog en het is haar opdracht om deze man uit te schakelen. Maar wat gebeurd er allemaal als zij hem eenmaal heeft ontmoet.
Uiteindelijk wordt zij gevangen genomen en komt in een gevangenis terecht.
Wat er daarna allemaal verder gebeurd laat ik even open, het zou jammer zijn om het hele verhaal te vertellen.
Ik vind het jammer dat deze serie teneinde is gekomen, maar het boek is weer zo super goed geschreven door deze auteur Corine Hartman.
Tijdens het lezen wil je dit verhaal het liefst in een ruk uitlezen. Verder is het weer op een heerlijke manier geschreven. Top hoor Corine !

Van mij krijgt dit boek dan ook 5 sterren.

Meer recensies van Hannie Snels