Wat een gaaf boek van Ingrid Oonincx

Hannie Snels 11 februari 2016

Medicijn is alweer het 4de boek van Ingrid Oonincx en wat voor een boek. Fantastisch hoor!!! Vooral de onderwerpen in dit verhaal die men zo maar niet verwacht bij een thriller.
Ella is de hoofdpersoon in dit verhaal en zij heeft een dementerende moeder. De vriend van Ella, David Mulder is kortgeleden onverwachts overleden en sindsdien gebeuren er om haar heen meerdere rare dingen. Zou David haar vriend soms een groot geheim hebben gehad. Natuurlijk wil Ella daar meer van weten.
Het boek is geschreven in de ik-vorm en wel op een zeer prettige manier. Het leest heerlijk zoals al de andere boeken van Ingrid Oonincx. Alleen bij dit boek moet je toch iets anders verwachten dan bij haar vorige boeken. Wat mij betreft is het een aanrader.
Dit boek krijgt dan ook van mij 5 sterren.

Meer recensies van Hannie Snels