Een verhaal vol, Liefde, wraak en jaloezie !

Hannie Snels 15 november 2014

Meteen toen ik de inhoud van het verhaal las, dacht ik, ja dat boek wil ik gaan lezen.

De eerste woorden waar het verhaal mee beginnen brengen meteen al de nodige spanning mee, zodat je je alsmaar verder wil met lezen.
"Het was stil in de school. Heel erg stil. Toen de deur achter hem dichtviel, bleef hij een tel staan. Hij kon nog terug. Hij wist echter dat die weg er niet meer zou zijn, zodra hij zich in beweging zette."
Wat gaat er gebeuren ?
Tijdens het lezen zie je zo nu en dan een stuk in het heden en dan weer in het verleden geschreven. Ik vond dit zeker niet storend en hierdoor kom je dan ook te weten waarom David op dit gruwelijke idee is gekomen.
Tot het laatste moment is er in dit verhaal zo gruwelijk veel spanning en zo nu en dan ook emotioneel. Het zit dan ook vol liefde, wraak en jaloezie !

Het eerste boek dat ik van Anja Feliers las, was 'Vergeet mij niet' en ook dat boek was zo fantastisch geschreven, vol met spanning. Daarna wist ik dan ook meteen dat ik deze auteur zeker in de gaten moest houden en dat ik haar eerstvolgende boek zeker wilde lezen.
Nu met het volgende boek 'Vergeef me' is dit weer het geval. Op bepaalde momenten is de spanning dan ook zo goed te voelen.
Het is een super goed verhaal.

Het krijgt dan ook 4 sterren van mij

Meer recensies van Hannie Snels