Een avontuur , meeslepend en fantasierijk. Geen zware kost maar lekker ontspannend voor tussendoor. Ben begonnen te lezen na de eerste film en het boek is beter! Het derde boek was iets minder, beetje chaotisch vond ik. Alsof de schrijfster niet wist hoe het zou gaan eindigen..... Al met al een aanrader vooral voor jonge lezers, of als je even niet wert wat je zult lezen, je raakt toch makkelijk in het verhaal. Het wordt allemaal mooi beschreven en je fantasie gaat heerlijk met je op de loop!
Het is wel in ikvorm geschreven, meestal vind ik dit minder, maar met dit boek was het geen probleem. De karakters worden ook uitgebreid beschreven. , een introverte stugge Katniss , een avontuurlijke Gale, een verbitterde alcoholist Hamisch en een zeer innemende kwetsbare Peeta. Ook de karakters van het Capitool worden geweldig beeldend beschreven , hun onwetendheid en naieviteit , hun creativiteit en manier van leven!

Reacties op: Meeslepend

Bestel het boek bij Libris vanaf 12,99 Bestel het ebook bij Libris voor 9,99