Recensie De verlichte kamers

09 juni 2010
Een, voor mij, voortkabbelend verhaal. Weliswaar aangenaam maar niet spectaculair. Hoewel het verhaal zeker mooie ingrediënten bevat, had ik dat graag wat verder uitgediept gezien. Wel moet gezegd worden dat de personages goed naar voren komen en als lezer voel je je daardoor al snel betrokken met al wat gaande is. Misschien vond ik het te luchtig lezen en dat had ik wat zwaarder verwacht gezien de onderwerpen die aangesneden worden. Maar...al met al heb ik me prima vermaakt met deze enorme pil. (die je verslind alsof het niets is)

En wat absoluut een dikke pluim verdient is wat de auteur doet met de royalty's van zijn schrijfkunsten. (klik daarvoor maar even op de link van zijn website)

Meer recensies van