Recensie Komst van de transitie, de

10 februari 2010
Weer zo'n boek wat eigenlijk ieders aandacht verdient!!!
Als mens ben je het aan jezelf bijna verplicht om dit soort boeken te lezen. Wordt wakker en zie in welke schokkende situatie wij momenteel vertoeven. Dat het niet de regeringen, de presidenten zijn die bepalen, nee onze toekomst ligt in de handen van een aantal rijke families. De elite der elitie zoals bijvoorbeeld de Rockefellers bepalen. Dat de mensheid niks meer te vertellen heeft en dat het momenteel in een razendsnel tempo de verkeerde kant opgaat mogen duidelijk zijn. (op zijn zachts uitgedrukt) Dit boek laat duidelijk zien dat George Orwell's klassieker 1984 toen al niet 'zomaar' een verhaal was. 1984 is een boek met een duidelijke boodschap. De komst van de transitie komt op een heldere manier met keiharde feiten op de proppen. En denk niet dat het een ver van mijn bed-show is, nee we zitten er midden in. Denk niet van 'oh maar ik heb toch niets te verbergen', je privacy, je bestaan als normaal mens staat hier op het spel.

Uit het niets wordt terrorisme in het leven geroepen, pandemieën beheersen de media het enige wat je hoort is gevaar, gevaar en nog eens gevaar. Is er werkelijk zoveel gevaar of hebben ze er juist baat bij dat wij angstig worden en als makke lammetjes volgen? We doen immers alles als wij en onze kinderen maar in veiligheid zijn.

Robin de Ruiter heeft aanhangers, maar heeft ook veel mensen tegen hem. Voor mezelf haal ik er alleen uit wat ik eruit wil halen, en dat zijn voornamelijk de feiten waar documenten en andere bewijzen over bestaan.

Het boek is dun en bevat geen moeilijk te begrijpen taal. Het is dan ook van belang dat deze feiten onder het grote volk bekend worden. Veel aspecten komen hier in het kort aan bod. Het geld-systeem, vaccinaties, het gevaar van chips (nee, niet de met paprika gekruide versie) etc etc. Wil je echter afzonderlijk een gedetailleerd verhaal over bepaalde aspecten? Je wil niet weten hoeveel boeken er in omloop zijn! Echter wordt deze informatie (bewust) aan de kant geschoven. Dus als je interesse hebt: zoek ze op en lees ze!

In een boekreactie kan ik hier niet gaan vertellen wat ik zou willen vertellen. De reactie zou dan waarschijnlijk een halve kilometer lang worden.
Het enige wat ik kan doen is mensen erop wijzen dat dit soort boeken zéér belangrijk zijn. In de media laten ze je alleen maar zien en horen wat ze zelf van belang vinden. (de mediabedrijven zijn in handen van grote industriëlen, en die zijn weer in handen van de elites. Ook het onderwijs valt daaronder, dus ga er maar niet van uit dat je dit ooit op school zal leren) Dus beste mensen, léés het boek, blijf kritisch, neem van geen enkele auteur (of op andere gebieden) iets zomaar klakkeloos aan, maar denk zélf, ga op onderzoek uit en zoek het op!

Meer recensies van