Recensie Liefde onder vuur

05 juni 2008
Misschien niet de juiste bewoording als ik zeg dat het een 'leuk' boek was om te lezen. Maar toch heb ik ervan genoten. Mooie en trieste verhalen van mensen die voldoende meegemaakt hebben in hun leven. Voor vele onder ons staat de oorlogs-ellende ver van hen af, maar helaas zijn er ook genoeg die de drama's van dichtbij meemaken in welke vorm dan ook. In dit verhaal wordt duidelijk dat het niet alleen impact heeft op diegene die is uitgezonden maar ook voor zijn of haar dierbaren. En dan niet alleen tijdens hun uitzending maar ook de tijden daarna. Voel de puurheid van deze mensen die hun verhaal aan de wereld willen vertellen. Bijzondere mensen met bijzondere verhalen maken dit boek zeker de moeite waard om door ons gelezen te worden.

Meer recensies van