Recensie Hou je mond !

08 oktober 2009
Wauwww, wat een super geweldig humoristisch boek! Nog nooit heb ik eerder meegemaakt, dat ik geschaterd heb van het lachen bij een boek. Zo af en toe weleens smilen of gniffelen, maar echt helemaal in een deuk liggen? Nee, nog nooit en ik kon het me tot op heden ook totaal niet voorstellen maar daar heeft Hou je mond! van Sophie Kinsella verandering in gebracht

Het leek mij een tuttig boek en stelde het ook steeds uit om het te gaan lezen, totdat een dizziedin mij erop wees dat ik het echt eens moest gaan lezen. Ik ben haar nu dan ook enorm dankbaar! Het is totaal niet tuttig of een boek voor blondjes, wat de cover wel doet vermoeden. Het is hilarisch van begin tot het eind en soms ook herkenbaar

Hou je mond! is een aanrader voor wie een heerlijke feelgood chicklit wil lezen en voor alle die in een (lees) dipje zitten. Het zal je humeur zeker goed doen Het is in iedergeval mijn beste chicklit ever!

Sophie Kinsella wordt de qeeun van de chicklit genoemd en ik mag wel zeggen, dat ze die titel dubbeldik verdiend! Het is dan ook niet voor niets dat Hou je mond! is verkozen tot de ultieme chicklit van de top 50 op chicklit.nl Wát een geweldige schrijfster!

Meer recensies van