Recensie Roerloos

28 oktober 2009
Ik vind het erg moeilijk om het juiste aantal duimpjes te geven. Ik hang tussen 3 en 4. Waarom moeilijk? Nou, het verhaal pakte me, maar er waren vaak te lange dialogen wat de spanning doet stoppen. Dat is mede het psychologische spelletje wat Diana hieronder al beschrijft.

Lang zat ik te bedenken wie, hoe en wat en toen ik daar uiteindelijk achterkwam, was ik iets teleurgesteld. Beetje cliché zeg maar.
Maar ook waren er momenten dat ik op het verkeerde been werd gezet en ik zet het vaker bij mijn reacties neer: daar hou ik van! Zalig vind ik dat.

Dus ja, wat zal ik nu eens doen? 3 of 4. De échte spanning kwam vrij laat en ja, die soms iets te langdradige dialogen he, maar die kan een andere lezer geweldig vinden... Tis verder een goed en lekkere weglezer.

Ik ga toch voor 3 duimpjes.