Recensie Zwaar verliefd!

Loetje 18 januari 2009
Zwaar verliefd is ook zon heerlijk weg-lees-boek waar je niet teveel bij na hoeft te denken. Het is vooral lekker Hollands wat een dicht-bij-huis gevoel geeft, af en toe flink hilarisch maar zeker ook heel herkenbaar!

Blijven we in eerste instantie liever niet allemaal weg uit de sportschool omdat we niet zitten te wachten om nagestaard te worden door slanke in-strakke-pakkies grietjes of door spierballen-mannen omdat onze lijfjes nog "in shape" moeten komen omdat we af en toe de verleiding van de kelderkast en zeker de meest foute rij in de supermarkt niet kunnen weerstaan

Leuk ook dat Isa een niet alledaags beroep heeft en vooral zoals de Lama's zeggen "zo lekker gewoon" gebleven is.

Kortom: een heel erg goed debuut van Chantal van Gastel waarbij ik hoop dat ze snel weer met nog zo'n boek gaat komen!

Meer recensies van Loetje