Dit verhaal is anders, nog nooit heb ik zo'n soort thriller gelezen. Niet eens echt superspannend, maar je wilt weten wie er achter Caroline aanzit, wie de dader van ruim dertig jaar geleden was en waarom?

Caroline Cashion, academicus en 37 jaar weet niet beter dan dat ze twee broers heeft en liefhebbende ouders. Totdat ze polsklachten krijgt en ze erachter komen dat er een kogel in haar nek zit, dit verandert haar hele leven. Op 3-jarige leeftijd blijkt er een drama in haar leven te zijn geweest, waarbij haar biologische ouders om het leven kwamen. Je adoptie ouders blijken geheimen voor jou te hebben. "Je kent hun hart, hun stem, maar weet niet wat erin hun hoofd omgaat".

Caroline gaat naar Atlanta op zoek naar antwoorden, ze blijkt het middelpunt te zijn van een moordonderzoek, omdat de politie de zaak heropend met de kogel als bewijsmateriaal.
Caroline blijkt haar hele leven al op de vlucht te zijn alleen heeft ze dat nooit geweten.

"De waanzin van de compleet herschreven levensgeschiedenis die me aangereikt was, een geschiedenis met een dubbele moord en twee paar ouders en een kogel die zich onder mijn huid had genesteld".

Reacties op: Verhaal over angst

Bestel het boek bij Libris vanaf 19,99 Bestel het ebook bij Libris voor 9,99