Solo gelezen in het kader van mijn 1010-challenge. Dit was mij eerste en tevens laatste chick-lit. Ik vind het afschuwelijk om een boek te lezen waarbij ik op blz 1 al weet hoe het af gaat lopen. Zwakke verhaallijn; totaal geen inhoud en alsof één zo'n zwakke verhaallijn nog niet genoeg is, zet Jill er meerdere (gelijksoortige) naast elkaar. Hierdoor wordt het geheel nog ongeloofwaardiger.
Ook vond ik de overgangen tussen de verschillende personages niet altijd duidelijk gemarkeerd (te plotsklaps). Kortom: niet mijn verhaallijn, niet mijn genre en niet mijn schrijfster. Ik beperk me tot 1 duimpje en hoop dat mijn andere challengeboeken beter zijn.

Lijkt me handig om de zwakke verhaallijn even toe te lichten aan de hand van de hoofdpersonen:

Kunstenaar en sober levende Tessa Duval ontmoet op een saai feest de knappe, rijke Ross Monahan, hartenbreker en eigenaar van een chique hotel. Na een one-night-stand blijkt Tessa zwanger van Ross te zijn. Tessa vindt dat ze heel goed in haar eentje een kind kan krijgen en opvoeden. Maar Ross, wil dit niet accepteren.

Reacties op: Recensie Solo

Bestel dit ebook vanaf  €7,99 bij