Na deel 1 verslonden te hebben, ben ik meteen naar de boekenwinkel gerend om de overige delen aan te schaffen. Ik moet wel zeggen dat ik na het eerste deel gelijk seizoen 1 van de serie heb gedownload, die overigens heel anders is, maar net zo spannend en verslavend als de boekenreeks.
In de winkel hadden ze alleen nog maar deel 3, die ik gulzig in mijn tas heb gestopt. Nog geen 48 uur later was het uit.

Ik kon makkelijk weer aansluiten in deel 3, zonder 2 gelezen te hebben. Oke, dit had natuurlijk ook te maken met het feit dat ik inmiddels de televisie-serie volg, maar ook voor ´nieuwelingen´ word alles goed uitgelegd in het begin van het boek. Je geheugen word een beetje opgefrist en het verhaal komt langzaam op gang. De vier hoofdpersonen zijn nog altijd niet de goede vriendinnen die ze eerst waren, maar groeien steeds meer naar elkaar toe. De mysterieuze berichtjes die nog altijd verstuurd worden, worden heviger: A begint gevaarlijker te worden, lijkt meer te gaan dreigen en is geniepiger dan ooit.

Het boek is slepend, levendig en is moeilijk om te laten liggen. Het gaat verder waar deel 2 gestopt is en de spanning bouwt weer opnieuw op. Het is bijna gemeen hoe onbevredigd je bent wanneer je de laatste bladzijde gelezen hebt: alweer een cliffhanger. Op naar deel 4!

Reacties op: Recensie Pretty Little Liars 3 - Perfectie

Bestel dit ebook vanaf  €5,99 bij