Bijzonder goed boek (mijn waardering: 5 sterren). In het begin lijkt het een gewoon, spannend verhaal maar na verloop van tijd gebeuren er bijzondere, onverklaarbare zaken en verdwijn je langzaam in een andere wereld.
De wijze waarop de schrijver enkele raadselachtige verdwijningen van personen heeft gecombineerd met fictie is buitengewoon geraffineerd geschreven. Het onmogelijke zou, als je er over nadenkt, toch best wel eens waar kunnen zijn.
Het boek leest in een keer uit. Steeds als je het weg wilt leggen, wil je toch nog een paar pagina's lezen om te weten wat er verder gebeurd en voor je het weet lees je weer het volgende hoofdstuk.
Bekijk ook een de website www.tiberiusblack.com. Hier staan ook enkele leuke columns en de eerste hoofdstukken van dit boek en een binnenkort te verschijnen boek.
Deze voor mij nieuwe schrijver mag voor mij nog veel schrijven..
Boek is verkrijgbaar in iedere boekhandel en blijkt ook verkrijgbaar als eboek bij Freemusketeers www.ebookmusketeers.nl

Reacties op: Recensie Steenrijk