Water voor de waardering

Runnerx 12 juni 2015
Ik begrijp werkelijk niet waarom dit boek een dergelijke hoge waardering krijgt. Ik ga niet vertellen dat het een slecht boek is, zeker niet. Maar wel een boek waarmee hele bibliotheken mee gevuld zijn. Het is niet slecht geschreven maar zeker ook niet bijzonder goed. Het verhaal is ook niet van een niveau dat vier en een halve ster een juiste waardering is.
Vond het lezenswaardig maar ook niet meer dan dat maar zo zijn er duizenden boeken. De beschrijving van de Amerikaanse circuswereld is leuk om te lezen maar de afspelende romance is een van dertien in een dozijn. De dubbele verhaal lijn, de hoofdpersoon in het bejaarde tehuis, is onnodig lang en voegt alleen op het laatst iets toe en geeft dan nog een twijfelachtig slotniveau. Geen aanrader.

Meer recensies van Runnerx