Ontembaar is al weer het vierde deel van deze geweldige spannende serie. Wat me het meest bij is gebleven is, nou, eigenlijk wat je leert van dit boek is, hoe belangrijk het is om de waarheid te vertellen. Ook al denk je dat dit meestal niet de beste oplossing is, Zoey denkt dat constant in dit boek, toch heeft het haar wel geholpen om alles weer wat meer op een rijtje te zetten. De waarheid zorgt er niet altijd voor dat iets beter wordt, maar het zorgt er wel voor dat je je beter, opgelucht voelt wanneer je de waarheid vertelt. Soms is de waarheid niet altijd beter voor jou, maar het helpt je wel op je een beter gevoel te geven voordat je verder gaat.
Het boek draait niet alleen maar om de waarheid, maar wel voor een groot deel. Naast de waarheid is het nog steeds een spannend boek vol met verschrikkelijke dingen die Zoey en haar vrienden het alleen maar moeilijker maken, wat er juist weer voor zorgt dat je het boek blijft lezen. Je moet wel goed opletten, want op sommige delen is het boek best lastig te begrijpen. Gelukkig wordt dat na het einde van het boek steeds duidelijker. Ik wil echt graag verder met deel 5 Onveilig, omdat deel 4 echt eindigt met een giga spanning. Ook kan ik geen genoeg krijgen van Zoey, de tweeling, Damien, Jack, Erik, Stevie Rae en natuurlijk de “lieve” Aphrodite.

Reacties op: Waarachtig

Bestel het ebook bij Libris voor 5,00