Absolute aanrader !

14 augustus 2015
Een ontzettend goed boek !
Ik heb het boek in een mum uitgelezen, niet omdat het een dun boek is, in tegendeel zelfs, maar omdat het boek spannend is van begin tot aan het eind !
De korte hoofdstukken lezen heel prettig en dat maakt dat je elk volgende hoofdstuk uitleest en verder gaat met het volgende. Het boek is heel prettig, duidelijk en zonder moeilijke teksten geschreven !
Het verhaal kruipt onder je huid, en laat je niet meer los !

Het begint met de jongeman Mikael Kohler- Frost die al jaren is vermist. Wanneer hij is gevonden gaat de bal aan het rollen.
Een oud vermissingszaak word geopend en de jacht op seriemoordenaar Jurek Walter wordt weer geopend, ondanks het feit dat hij al jaren in een gesloten forensisch psychiatrische afdeling zit.
Commissaris Joona Linna die destijds bij de zaak was betrokken begint zijn strijd opnieuw tegen Jurek Walter. De zoektocht naar de zus van Mikael begint en er is geen tijd te verliezen. Er word een infiltrant bij Walter op de gesloten afdeling geplaatst. Het is Saga`s taak om Jurek Walters vertrouwen te winnen en hem uit te horen. Geen gemakkelijke taak.

Gaat het Saga en Joona Linna lukken om Jurek Walter te ontmaskeren ?

Nu zo snel mogelijk alle andere boeken van Lars Kepler lezen !