leeuwentemmer

Hens Hauer 01 juli 2017
Op de achterkant van het boek word je al aangepraat dat het eerst uitgelezen moet zijn voor het aan de kant kan worden gelegd.
Inderdaad als je hebt doorgezet en de eerste, minimaal honderd bladzijden, met verschrikkelijk veel informatie over de verschillende families in het stadje, bent doorgekomen, wil je beslist weten hoe het afloopt.
Toen uiteindelijk alle geheimen waren onthuld bleef ik met een flinke kater zitten.
Volkomen ongeloofwaardig dat zowel de vrouw die door haar schoonvader wordt verkracht als haar schoonmoeder, die het ook heeft zien gebeuren, doen al die jaren of er niets aan de hand is.
De hoge concentratie psychopaten in de familie waar het uiteindelijk om draait is verre van realistisch.

Meer recensies van Hens Hauer