Recensie 1953

Hetty Custers 25 januari 2009
Mijn enige kritiek punt: dit boek is te dik ....Je neemt het dus niet zo makkelijk mee in je tas en je moet je dus tijdens je treinreis maar even met een ander boek zien te vermaken.....Dat is overigens best gelukt maar het was wel jammer om niet achter elkaar door te kunnen blijven lezen want dit is zo'n boek dat je niet los laat en dat je wilt verslinden!
Twee prachtige verhalen, een over de vernietigende kracht van het water dat je doet beseffen dat Zeeland in 1953 in eerste instantie gewoon aan zijn lot werd overgelaten. En het verhaal van de drijvende kracht van de liefde van een moeder voor haar pasgeboren kind.
Mooi beeldend geschreven. Tja, Launspach is scenarioschrijver. Maar of dit boek makkelijk te verfilmen zal zijn....

Meer recensies van Hetty Custers