Super debuut van Eveline Karman. Vanaf het eerste hoofdstuk zit je aan dit boek gekluisterd. Het boek leest heerlijk; vlotte schrijfstijl. Je raakt zo betrokken bij het journalist Eline, dat je wilt weten waar haar baas Boris is gebleven, hij lijkt namelijk van de aardbodem verdwenen. Bij deze zoektocht komt ze terecht in de wereld van de escort in Amsterdam. De opbouw van het boek is erg goed, de verhaallijnen van Eline en Desire lopen door elkaar, zodat je beide personage leert kennen, de groei van de personages is erg goed. Daarnaast wordt je over sommige personages op het verkeerde been gezet door Eveline Karman, zijn dit nou ‘goede’ of ‘slechte’ mensen?? Wie is de dader?? Als je het denkt te weten, ga je toch weer twijfelen!
Het is duidelijk dat Eveline Karman zich heft verdiept in de escort-, glamour-, en journalistiekwereld, want het is een origineel, maar realistisch verhaal.
Het is een prachtige debuut, spannend en het leest heerlijk! Ik ben al nieuwschierig naar Eveline Karman haar volgende boek!

Reacties op: Heerlijk spannend!