Hoe ver moet je teruggaan om de oorsprong van hun samenvallende lotsbestemmingen te vinden?

hugo van der wildt 27 februari 2017
Jan de Bie heeft gelijk want dit boek is een liefdesgeschiedenis en thriller te gelijk. Ik ga ook akkoord met Jan-Pieter van Waasbergen met het feit dat dit boek een van zijn beste is en dus 5 sterren waard is. Wat begint als een vrij normaal verhaal uit het dagelijks leven, gaat vrij vlug over naar een thriller. Alle producten zijn er om een goede thriller te zijn. Een moord, veel verdachten , een proces met een noodlottige afloop dat dan op het einde toch goed afloopt, een hoofdfiguur die veel ups and downs kent en ten slotte een mooi plot.
Wat moet men nog meer hebben?
De lezer blijft toch weer in verbazing en bewondering achter(kaft). Dit is juist.
Zeker een aanrader.
Wat kan men nog zeggen over een goed boek?

Meer recensies van hugo van der wildt