Wat als je hele leven een leugen blijkt te zijn?

hugo van der wildt 17 september 2018
De titel van de recensie, daar gaat het boek over. Wie is wie zou men ook kunnen zegen. We zitten in Texas. Vader gestorven, moeder is in een verzorgingshuis. Drie dochters beheren een zeer grote ranche. Een van de dochters, Tommie, krijgt een brief waarin staat dat haar vader, haar echte vader niet is. Haar vader zou een gangster zijn die een familie van een FBI agent zou uitgemoord hebben en zit hiervoor in het gevang. De persoon die deze brief heeft geschreven zou de vrouw zijn van deze gangster en woont in Chicago. Haar broer, Tucker, zou gestorven zijn in een auto ongeval. Ook hierover komen ook vragen. Met dit gegeven kan men een zeer spannend verhaal schrijven met een spannend einde.
Humor is echter ook aanwezig. Tornado eist honderden doden op kerkhof. Gezond is gezond.
Besluit: een aanrader.

Meer recensies van hugo van der wildt