Never a dull moment at Brussels Airport

Angele, ik volg U. voor mij was deel 2 ook iets minder dan deel 1.Deel 1 was zeer goed en omdat te evenaren of zelfs beter te doen is niet altijd gemakkelijk. misschien niet mogelijk. Persoonlijk ging er veel aandacht naar onze drie gangsters hun vlucht terug naar huis. We begonnen met overval in Zaventem om na de vlucht van onze gangsters, de voorbereiding te krijgen van de overval. Onze drie gangsters moeten terug naar Belgie om de daders van de tweede overval te zoeken en te straffen. Hierbij vallen natuurlijke heel wat onschuldige slachtoffers.
De jacht van de politie in Belgie op onze drie vrienden, in het begin , is voor mij echter ver gezocht. Voor wat zouden deze kunnen veroordeelt worden? De moord op de koerier en zijn vriendin? Twijfelachtig. Deze jacht kost in Nederland bij de politie enkele dodelijke slachtoffers.
Ook dit verhaal eindigt zonder einde.
Waar in Viktor?
Waar is Benjamin?
De daders van overval een en twee zijn nog steeds vrij.
Dus stof genoeg om nog een derde deel te schrijven.
Dus op naar deel 3.

Meer recensies van hugo van der wildt