De grootste lafaard was de rechter geweest. Van officieren van justitie verwacht je niet anders dan dat ze de hele wereld in staat van beschuldiging stelden, maar het was de bedoeling dat de rechters de marginale criminilen eruit pikken.

hugo van der wildt 21 november 2016
Dit was zo wat het enige dat goed was aan het boek. Sorry maar John Grisham niet waardig. Men ziet in het boek dat hij moet schrijven van de uitgeverij. Een verhaal zonder inhoud en de nodige vraag tekens bij wat in de werkelijkheid gebeurd. BV. een advocaat die dagelijks naar de gevangenis gaat om zo zeg zijn klant te spreken. Raar maar waar.
In een boek dat uitgegeven is in 2000 lezen we: Ik denk dat de Sovejet- Unie de Baltische staten zal inpikken door de regeringen van Estland, Letland en Litouwen omver te werpen.
Waar heb ik dat nog gehoord. Juist in 2016 na de verkiezingen van Trump.
Wat betreft de verkiezingen. 45% van het verhaal gaat over de verkiezingen van de president van Amerika en dit juist na de verkiezingen van Trump. Dit was te veel van het goede.
Sorry, ik herhaal, Spijtig dat het geschreven is en dan uitgegeven.

Meer recensies van hugo van der wildt