It takes a village to raise a child.

Sorry, ik verschil met de meeste andere lezers. Spanning blijft uit. Meer roman dan thriller. Romantisch verhaal met wat spanning. Zij kan een psychologische spanning opbouwen(kaft) en dat is juist. Akkoord is romantisch met toch met heel wat vraagtekens.
Wat is er de laatste zomer gebeurd? Jimmy verongelukt. Hoe? Door wie? Robin verdwijnt. Waarom? Allemaal vragen uit het verleden die in het heden een antwoord gaan krijgen.
Het lijk van Johanna is gevonden door Gloria. Moord? Zelfmoord? Gloria ziet wie Hugo dood. De dader zwijgt.
Het boek met gedichten van Johanna komt onverwacht op het bed van Gloria. Wie heeft dat daar gelegd? Wie heeft dat blad eruit gescheurd wat stond daar op?
En dan de vraag der vragen voor Gloria. Wie is haar vader?

Besluit: Voor mij spannend tot het einde. Mooi opgebouwd naar het einde.

Meer recensies van hugo van der wildt