Dying Light

Dit is vertaalt naar dood kalm. Geeft een mooi beeld van het werkelijke leven van de politie die tracht een zaak op te lossen. eigenlijk niet één maar meerdere. Prostituee, sorry meerdere, worden dood terug gevonden. branden waar meerdere mensen in blijven. Logan, onze hoofdpersoon, heeft een zaak tegen hem lopen daar bij een interventie van de politie een collega de dood vind. Tot dat deze zaak is op gelost hij is hij naar de afdeling Screw-Up Squad verwezen. Na lang en geduldig werken en zoeken kan hij de daders vangen. Alles draait ook hier weer om de drugs en het overnemen van de handel.
Het is wel spannend tot het einde door verschillende gebeurtenissen die elkaar opvolgen.

Besluit: Zeer goed.

Meer recensies van hugo van der wildt