Jij bent degene die mij redde, mij het leven gaf,terugaf.

Sorry, de meeste lezers vonden het een geweldig boek maar voor mij was het niet zo goed. Het is geschreven om een film van te maken. Klassiek patroon. Drugs, politiek problemen, veel extra geweld en een happy end. Het zoveelste boek in deze reeks. Het geeft wel een mooi beeld in het drugmilieu.
Wat voor een leven hebben zij? Veel geld en veel vijanden. De ene zijn dood is de andere zijn brood. Een leven is van geen tel. Kinderen dood schieten is geen enkel probleem.
Toch een vraag. Als de tweede man van Amerika zulke gevaarlijk reis maakt met de nodige problemen. Is dat niet een loopje nemen met de werkelijkheid.
Ik heb 3 seconden nog niet gelezen. Zal ik denkelijk ook niet lezen. Ook het vervolg op 3 minuten zal niet gelezen worden.
Sorry, veel tam tam en reclame maar het product is het niet waard.

Meer recensies van hugo van der wildt