Angst moet er zijn om een vijand te hebben.

Angst. Daar gaat het over in dit boek. Een actuele thriller. Dit is misschien het grote negatief punt aan deze historische thriller, voor mij althans. Thema´s die mens vandaag veel in het nieuws krijgen maar binnen 10 jaar al lang vergeten zijn. Men ziet goed dat schrijver in de media zit want het boek is een verslag van het nieuws. Recente actualiteit en ingekleurd met portie fantasie. Juist Guy maar waar stopt het ene en begint het andere. Akkoord. De vrijheid van de schrijver. Waar is het fake news en waar is het waarheid. Spijtig maar wat ik gelezen heb zie ik elke dag op het nieuws of lees ik in de krant.

Ik heb de mega kerken gaan opzoeken. Spreken alle maal in de naam van Jezus. Vraag: Wat is het verschil tussen Rome en zij? Zijn zij een sekte?

Dit boek heeft geen prijs gewonnen. gelukkig. Ik heb de tekst op de kaft verkeerd beoordeeld. Dank U Joyce.

Voor mij zeker geen aanrader.

Meer recensies van hugo van der wildt