Wanneer je de burgemeester van de gemeente als advocaat hebt om je zaak te verdedigen, desnoods lijnrecht tegen de belangen van diens kiezers in, sta je natuurlijk sterk.

Ik ga volledig akkoord met Lina Kramer. Zeer goed. Een aanrader. Het thema milieu komt aan bod zoals bij Bob Mendes. Het andere thema is het leven van een politieagent en zijn probleem met de liefde. Veel gebruikt. Soms een niet realistisch verhaal. Een politieagent, juist van school, gaat op eigen houtje op onderzoek(undercover) wat slecht afloopt. Zij is familie van en kan dus blijven. Onze agent doet het volgens het boekje maar deze krijgt wel een schorsing daar de valse zeer goede relaties heeft. Een burger kan onze vriend op twee moment zijn leven redden. Het einde is wel speciaal.
Nog een stukje uit het boek wat een zeer beeld is van onze samenleving.
Volwassen mensen worden geroepen omdat ze proberen hun werk te doen, door de baas die vrijwel zeker op zijn beurt op zijn plaats gezet was door weer een hogere macht die op zijn beurt...... Zo kom je op zeker moment bij God zelf uit.

Meer recensies van hugo van der wildt