Hadden mijn ouders nog meer dingen verzwegen die ik nooit te weten zou komen?

Ja, voor Varg veum was het een verrassing dat zijn half zus een opdracht had voor hem. Hij moest op zoek naar Emma die na enkele weken in Bergen waar zij haar hogere studies deed , verdwenen is. Emma was twee toen haar vader vertrokken was. Dit had iets te maken met een gebeurtenis in het verleden toen hij 15 jaar was. Haar vader woont nu ook in Bergen.
Vragen: Heeft Emma haar vader opgezocht? Heeft het verleden iets te maken hebben met de verdwijning?

Varg krijgt ook een duidelijk beeld van de familie relaties. Niet simpel. Tijdens zijn zoektocht kan hij de zaak uit het verleden oplossen. Niet zonder slag of stoot. Dan komt er een woord en website aan de oppervlakte. Dit helpt hem in de zoektocht naar Emma.
Besluit: Spannend tot het einde met een mooi slot en verrassend.

Zij die van Noorwegen houden en er reeds geweest zijn zullen verschillende mooie beschrijvingen krijgen van de mooie natuur. Dit is dan weer mooi meegenomen.

Meer recensies van hugo van der wildt