De waarheid moet zich een weg naar buiten vechten.

Heeft de moord uit het verleden iets te maken met de moord op Patrick? Ja en neen. De eerste moord is een ongeval waar de vader zijn zoon( 5 jaar) wil beschermen. De moeder heeft het daar zeer moeilijk mee daar ze een kind verliest. Het boek is eigenlijk meer dan een thriller. Het is een verhaal over het leven van een familie die een drama moet verwerken. Ieder doet dat op zijn manier. De schrijver geef een mooi beeld weer hoe Maarten vlucht en in Frankrijk met zijn nieuwe vriend probeert los te komen van het verleden. Ook zijn vriend Michel is ook geen onbesproken blad. Ook van zijn leven krijgen we een beeld. Op het einde trachten zij als vrienden elkaar te helpen door de schuld van moord op zich te nemen. Voor mij is dit boek minder thriller en meer psychologische roman.
Spannend want men wil ten slotte weten wie de moord heeft gepleegd?

Meer recensies van hugo van der wildt