Want zie, de Here verlaat zijn plaats om de ongerechtigheid der bewoners van de aarde aan hen te bezoeken; dan zal de aarde het op haar vegoten bloed aan het licht brengen en haar verslagenen niet langer bedekken.

hugo van der wildt 17 februari 2017
Als ik de recensies van de andere lezers heb gelezen moet ik ze gelijk geven. Voor mij is dit boek het eerste dat ik van deze schrijfster lees . Als men op de kaft leest dat de schrijfster voor dit boek de prijs voor de beste Zweedse thriller van het jaar heeft gekregen dan verwacht men wel iets. Het is zeker deze prijs niet waard op voorwaarde dat de andere boeken die in aanmerking kwamen voor deze prijs nog slechter waren.Voor mij is het goed maar ook niet meer.
Ik zal het zeker niet aanraden en zeggen dat men dit boek zeker moet gelezen hebben.

Meer recensies van hugo van der wildt