Blommetjes

Ik heb dit boek bekeken met mijn voorleeskind. Zij vertelde bij elke bladzijde wat ze allemaal zag. Ze vroeg of het meisje Roodkapje was, omdat ze zo rood was. Ze vond het leuk dat het meisje bloemetjes plukte. Het verhaal dat de vader het druk heeft met zichzelf en zijn telefoon ging volledig langs haar heen. Voor volwassenen is het mooi om te zien dat het meisje en haar vader anders kijken tijdens hun wandeling naar huis. Vader ontspant pas als hij bijna thuis is. Dan zie je dat hij zwaait naar andere mensen en met mensen praat. Ik vond het een lief verhaal.

Lees mijn uitgebreidere recensie op Ikvindlezenleuk: http://www.ikvindlezenleuk.nl/2016/04/jonarno-lawson-blommetjes/

Meer recensies van Ikvindlezenleuk (Mathilde)