boekenwurm

Imane Anaa 29 juli 2018
Wat een schitterend exemplaar. Alles klopt, de voorpagina, waarin Judith zich vertoond als ‘Milla’ met de donkerrode plukken haar die zich verbergen achter een deur op een kier. De personages met elk een eigen karakter die zo geloofwaardig wordt neergezet. En het complot, van het begin tot eind laat je ontdaan achter! Dit is er eén die bij de wall of fame hoort. Niet alleen is het verhaal verbazingwekkend goed en spannend, ook zit er een boodschap achter. Dat zelfs wanneer je je 16 jarige puber dochter niet alleen weg laat gaan maar met een ouder erbij kan er van alles gebeuren. En zelfs wanneer je ervan overtuigd ben dat het werkelijkheid is kan het een totaal andere wending zijn .

Dit is meesterwerk. Judith heeft het einde zo spannend geschreven dat het leek alsof ik CSI keek. Of een schokkende misdaad film. Ook vind ik dat ze de verkrachtingscenes zo realistisch heeft geschreven dat ik de rillingen ervan kreeg. In tegenstelling tot de sexscene met Chan, die heel intiem en innig was. Judith haar talent is denk ik wel het springen van de ene gebeurtenis naar de ander en dat zo soepel en samenhangend mogelijk laten voortbrengen. Ze kan zo abrupt van een onbewogen gesprek gaan naar een bloedstollende gebeurtenis in een paar regels. Dat doet ze door de zin af te haken en zo word je meegesleept in het volgende stuk tekst.
Overigens is het boek in 2 delen gedeeld en dat vond ik ook heel overzichtelijk.

Dit krijgt zeker 5 sterren met een griffel en een pluim! Een aanrader van de hoogste rang. Ik ben content!!!!

Meer recensies van Imane Anaa