Ik kan je niet vergeten!

imane 23 oktober 2016
Sinds de tragische dood van zijn vriendin Delia weigert Levi te praten. Hij wordt depressief en kan niet met het verlies van zijn vriendin omgaan. Uit pure wanhoop stuurt zijn moeder hem naar zijn vader in Amerika. Daar maakt Levi bepaald geen vrienden, tot hij Delilah ontmoet.

Het verhaal is heel erg emotioneel en je gaat ook heel erg met Levi denken, waarom je heel erg met hem gaat denken is omdat je midden i zijn probleem zit dus je weet niet zo veel van wat er gebeurd is. Ik vond dat wel heel erg lastig op het eerst want ik raakte in de war maar daarna kreeg je steeds meer informatie over wat er nou werkelijk is gebeurd met Delia. Levi raakt daardoor heel erg in een depressie en gaat niet meer praten, het praten gedeelte heb ik zelf nooit echt een verhaal van gehoord dus dit is voor mij best origineel en bijzonder hoe hij het dan oplost met zijn telefoon dat hij toch met andere mensen kan communiceren maar dan wel zonder emotie.

Ik heb het boek 4 sterren gegeven omdat ik er op het eerste best moeilijk in kwam om dat ik plots in het midden van een probleem zat waar ik niks van wist, maar het boek heeft me toch verrast met de emotie en de vriendschappen die toch kunnen uitbloeien. Daarom geeft ik het 4 sterren.

Meer recensies van imane