In de voetsporen van de heldin !

imane 27 juni 2016
Ik ben dit boek met veel enthousiasme begonnen en vond het zo interessant ook hoe de schrijfster alles heeft geschreven. Het leukste vond ik dat ze stukjes van sprookjes als voorbeelden gebruikt ik zelf heb nooit zo een boek gelezen dus voor mij is het iets nieuws. Ik vond het ook erg leuk om te lezen dat ze quotes gebruikte van films of sprookjes. Wat ik ook echt origineel vindt dat er vragen in stonden voor jezelf dat je zelf ook over na kon denken en zelf kon beantwoorden. De waargebeurde verhalen waren ook interessant om te lezen hoe de vrouwen zich verder hebben gered toen ze in zo een situatie zaten en daar onder zetten ze ook advies voor je zelf. Ik geef het boek 4 sterren omdat het een leerzame boek is en je kan er echt iets van oppakken maar verder vindt ik het niet echt een verhaal wat er worden ook heel veel feiten vertelt over het leven. Het is niet een verhaal dat spannend is of iets waar je echt tijd voor moet maken het boek is meer iets wat je ondertussen kan lezen op werk of als je even niks te doen hebt., maar dat is juist het leuke aan het boek dat je het gewoon ergens tussendoor kan lezen en niet het verhaal kwijt raakt, want elke hoofdstuk heeft een ander verhaallijn. Wat ik wat minder aan het boek vindt is dat er te weinig over de schrijfster zelf wordt vertelt het zou super leuk zijn geweest als er een kort verhaal over haar was en wat zij allemaal heeft beleefd in haar leven. Verder vond ik het een hartstikke leuke boek om te lezen maar voor mij is het niet een boek waar ik de hele dag in kan lezen voor mij is het iets tussen door om wat te doen dan is dit boek perfect om in te lezen.

Meer recensies van imane