Heeijk ya ook voor oudere lezers

Ina Beekman 07 december 2018
Joanne Carltons debuut is een vlot geschreven verhaal.

Jasper is,erg ziek en zijn hartsvriendin Sam helpt hem zijn laatste wens uit te laten komen. Het boek leest erg snel weg. Op een bepaald punt wordt t even langdradig maar dit zijn paar hoofdstukken dan leest t weer goed weg. Soms is de vlaamse vertaling wat lastig te lezen en.helaas paar kleine fouten in t boek wat ik persoonlijk wel jammer vond

"Je beseft toch wel wat we gaan doen? Vraag ij. Je laat iedereen hier achter. Als we uit deze kamer vertrekken stopt het niet meer"

De vriendschap tussen Jasper en Sam is mooi verwoord . Sam heeft erg veel over in de vriendschap voor Jasper zeker omdat er geen liefde in het spel.Het einde is erg verrassend. Kortom mooi boek. Heeft me zeker paar keer ontroerd Jammer van de paar foutjes.Maar wel een aanrader en niet alleen voor YA lezers

Meer recensies van Ina Beekman