Tjaa suzanne vermeer.

Costa del sol, het verhaal over Eline die haar man verliest bij een auto ongeluk. In eerste instantie lijkt het een domme actie van bellen achter het stuur maar is het wel zo simpel?

Ik heb inmiddels een aantal boeken van Suzanne Vermeer gelezen en alhoewel ik ervan geniet en het heerlijk leesvoer is, denk ik wel inmiddels dat ze veel op elkaar lijken. Neem een buitenlandse locatie, neem wat intriges en mysterieuze verhaallijnen en ook nog wat sterke mannen met kwaad in de zin en de nieuwe Suzanne Vermeer is geboren.
Het is niet slecht , begrijp me niet verkeerd maar uniek is het inmiddels ook niet meer.
Wel een tip voor de hebban challenge voor als je nog wat landen mist want met Suzanne lees je zo de wereld rond .
Je leest er snel doorheen en het is heerlijk om in de zon te kunnen ontspannen met dit boek maar echt ingewikkelde verhaallijnen en psychologische verwikkelingen? nee dat niet.

Meer recensies van Inge Otter-helder