kort vluchtig en toch spannend.

Leo Vermeulen is rechercheur in Rotterdam. hij onderzoekt de dood van een aantal vrouwen in zijn stad . het een en ander is verwikkeld met elkaar en loopt in elkaar over.

Vanaf begin had ik het idee dat dit mogelijk een waargebeurd verhaal zou kunnen zijn. Het geheel is plastisch en feitelijk beschreven namelijk en niet echt wat je van een fictie thriller verwacht. Opmerkelijke en soms wat ongeloofwaardige gebeurtenissen. Maar toch best een spannend klein boekje. Wat ik toch best raar vond is dat het verhaal in een spannende climax eindigt en dat dan op de bladzijde erna ineens recepten staan opgesomd die in het verhaal voorkomen. dat is net als sjoelen op de skipiste .. het een past gewoon niet bij het ander naar mijn mening. maar goed het blijft een mening.

Meer recensies van Inge Otter-helder