Boeiend maar niet pakkend.

frieda klein maakt weer een misdaad mee en gaat met haar expertise de politie helpen het op te lossen. Een moord en meerdere deze keer en het verhaal zit vol onduidelijkheden en mysterie. Lukt het frieda het op te lossen?

Het boek leest op zich vlot maar wel is het zo dat je je vanaf begin moet concentreren op de verhaallijn. Het is niet zo dat het ontspannend lezen is en dat het verhaal vanzelf voortvloeit. Echte diepgaande zinderende spanning is er in mijn beleving ook niet. Het verhaal bevat een aantal personages en er word gewisseld hiertussen.

Op het einde word het heel even spannend maar niet zodanig dat ik op het puntje van mijn stoel zit. Ik denk wel dat ik benieuwd ben naar het vervolg maar dit is nu niet persee een serie die je in een dag uit hebt.

Meer recensies van Inge Otter-helder