pfff uit.

Ivo een wanabe prof wielrenner die eigenlijk niet veel bereikt in het leven. Zijn beste vriend dries daarentegen... Het verhaal gaat over vriendschap opgroeien ontdekken en verder allerlei vage levensgebeurtenissen.

Vanaf begin tot eind is het moeilijk leesbaar. Het verhaal is opgedeeld in hoofdstukjes en elk verhaaltje is een nieuwe. Dat maakt het nog een beetje dragelijk allemaal maar verder is er moeilijk doorkomen aan.

Nee dit is niet mijn schrijfstijl en niet mijn leesvoer. Af en toe valt er nog een beetje humor te bespeuren maar dat valt al gauw weg in het geheel. Helaas...

Het is wel typisch vlaams en word op zo'n manier ook beschreven in bepaalde vlaamse taal maar ik kom er niet uit wat nou de intentie is van dit verhaal. Vermakelijk was het geen sinds.

Meer recensies van Inge Otter-helder