Je voelt de emotie.

Een prachtig mooi verhaal over een jonge vrouw die in coma ligt. Terwijl ze in coma ligt ontmoet ze de liefde van haar leven. Het boek is geschreven vanuit het perspectief van de jonge vrouw en hoe klein haar wereldje ook lijkt te zijn, hoe groots en ongelofelijk mooi word dit beschreven.

Af en toe wisselt het verhaal naar de persoon die een vaste bezoeker word van de jonge vrouw. Hij word verliefd zij word verliefd en eigenlijk hebben ze elkaar nog nooit gesproken.

De schrijfstijl is prettig, je word vanaf het eerste moment het verhaal in gezogen en voordat je het weet is het boek uit. Af en toe nagelbijten en tenen krommen omdat het best wel spannend word . Wat is de afloop , vinden ze elkaar of is het te laat....

De emotie en machteloosheid van de jonge vrouw voel je , hoe beleefd zij elke dag en nacht om een eigenzinnige manier.
Ik vind dit verhaal absoluut een aanrader en zeker de moeite waard. Er zijn tegenwoordig maar weinig boeken die me echt bij blijven en die de 4 sterren of zelfs 5 verdienen. Het lijkt wel hoe meer boeken ik lees des te minder ze me raken. Uiteindelijk lijkt elk verhaal altijd weer op iets wat ik al eens gelezen heb.
Ze zijn niet slecht , zeker niet maar als je me over een jaar zou vragen waar ging het over?

Af en toe tref je een pareltje aan tussen de nieuw uitgekomen boeken en ik durf ook stellig te zeggen dat dit er eentje is. Dit boek gaat me bijblijven omdat het zo ontzettend emotioneel en mooi geschreven is.

Ik heb ervan genoten en ik zal er met een glimlach zeker nog eens aan terug denken.

Meer recensies van Inge Otter-helder