Tja..

Inge Otter-helder 21 januari 2018
Chloe is stagiaire bij een media bedrijf en haar baas is ronduit een lompe L*L maar ook eigenlijk heel erg knap. En dat lompe is natuurlijk ook erg aantrekkelijk. Ze vallen voor elkaar en een getouwtrek van gevoelens begint over en weer.

Tjaa als je eenmaal de 50 tinten serie hebt gelezen dan kan niets daar meer tegenop is mijn mening. Onbewust ga je toch vergelijken. Ook in deze. Ik vind het niet in de buurt komen. Het verhaal leest vlot maar is iets te vulgair naar mijn idee. De seks in 50 tinten is genuanceerder en beter in het verhaal verpakt. Ik heb ook het idee dat na komers van die serie ook iedere keer proberen een succesreeks op de markt te zetten die daar op lijkt. Ook hier zie ik sterke overeenkomsten waaruit blijkt dat de auteurs zeker geïnspireerd zijn geraakt door de andere serie. ( het bijten op de lip bijvoorbeeld )

Naar mijn idee vind ik het dan gelijk niet origineel genoeg meer en een beetje nep zelfs. Ik heb wel lekker gelezen maar de term doktersromannetje in een modern jasje is meer op zijn plaats dan Hot steamy bestseller.

Ik denk niet dat ik nog een vervolg beet pak.

Meer recensies van Inge Otter-helder