technisch zit het heel goed in elkaar.

Je beste vriendin en zakenpartner word beschuldigd van moord. Jij zat op het moment van in het buitenland en hebt geen flauw idee wat er gebeurt kan zijn.
Wat je wel weet is dat je partner nooit in staat zou zijn iemand te vermoorden.

Hoe ga je uitzoeken en bewijzen wat er echt gebeurt is.

Dit verhaal is technisch heel goed geschreven wat inhoud dat je vanaf begin tot eind je hoofd bij het verhaal moet hebben om geen details te m issen.

Spannend is het verhaal zeker maar door de verschillende theorieen en ontwikkelingen niet echt ontspannend. het is geen boek wat je moet willen lezen vlak voordat je naar bed gaat.

Verschillende personages en ook de omgeving word weer levendig beschreven zoals alleen Harlan dat goed kan. Moord geweld en doodslag alles komt aan bod.
Langzaam aan word er dan toegeschreven naar het einde en de ontknoping. En die is zoals altijd weer verassend spannend.

Ik ben inmiddels best wel fan van Harlan coben alleen zijn er boeken van hem die me meer beet pakten dan deze. Kan ook te maken hebben dat ik me niet heel goed op de verschillende ingewikkelde verhaallijnen kan concentreren door alledaagse hectiek en drukte op het moment.

Wel is het gewoon weer een goed boek hoor.

Meer recensies van Inge Otter-helder