Te veel sex. te weinig spanning.

Inge Otter-helder 24 februari 2016
Ik ben fan van marijke , al sinds haar eerste boek. Er staan twee van haar boeken in mijn top tien lijstje en ik was ook zeer zeer benieuwd naar haar nieuwste boek.

Die viel iets tegen.

Een leuke vlotte voorkant voorspelt een zwoele zomerse thriller waar de spanning weer vanaf spat.

Het is een leuk verhaal maar de echte spanning en het nagelbijten zoals ik dat van marijke ken ontbreken. Er zijn heel veel erotische scenes in het boek verwerkt en sommige van die scenes komen me wel heel bekend voor uit een andere serie top erotische boeken. Is er geprobeerd het gezegde sex sells aan te houden?

Dit had van mij iets minder gemogen.

Het verloop in het boek is redelijk voorspelbaar en heeft tot aan het eind geen verrassende wendingen. Het verloopt eigenlijk zoals je zou verwachten.

Samenvattend blijft het wel een leuk boek om te lezen , erotisch een beetje spannend met een vleugje humor hier en daar, maar het is geen boek wat je niet weg kan leggen zoals de andere eerder boeken van marijke dat zeer zeker wel waren. Dus vergeleken met haar andere boeken viel hij iets tegen maar op zichzelf staand is het best een goed boek.

Meer recensies van Inge Otter-helder