Sterk slot

31 juli 2015
Offergave is een sterk slot van een goede serie. Rose is een fantastische hoofdpersoon en ik ga haar echt een soort van missen nu ik de serie uit heb. Ik ben blij met de happy ending, al vind ik het zielig voor Adrian. Ik vind de schrijfstijl van Richelle Mead erg fijn en ben in een flits door alle boeken heen gegaan. Wat mij soms stoorde was echter de voorspelbaarheid. Ik had namelijk in boek drie al bedacht dat je Strigoi waarschijnlijk wel kon genezen met spirirtus, terwijl Rose en consorten daar pas in boek vier of vijf achter komen. Al met al was het een goede serie en heb ik erg ervan genoten. Dit laatste boek was zowel het langdradigst als het beste, aangezien het tempo soms nogal traag was, maar er aan het eind een keer wél een verrassende plottwist in voorkwam, waar ik die bij de boeken ervoor soms miste.

Kijk voor een volledige review van de serie op https://www.hebban.nl/p/booknook/nieuws/academicus-vampyrus

Alvast bedankt!

Meer recensies van