Wat belangrijk is, is niet hetzelfde als wat er toe doet

IngeBrun 17 mei 2017
Als Annie haar zus verlies, dreigt het verdriet haar en haar moeder voorgoed uit elkaar te halen.

Een heerlijke feelgoodroman voor de lezers van Jojo Moyes , Marian Keyes en Nicholas Sparks.

Een heerlijke feelgoodroman die ik met veel plezier heb gelezen. Het verhaal is vlot en van deze tijd en leest als een trein.
De cover is kleurrijk en de titel past perfect bij het boek.
Met het boek Hou me vast heeft auteur Lori Nelson Spielman weer een prachtige mustread neer gezet. Een fijne schrijfster die de lezers goed weet te verrassen. Het boek heeft verschillende plottwists en maakt het daardoor erg aangenaam. De bladzijden vliegen dan ook aan je voorbij en al lezende kom je er achter wat er allemaal is gebeurt. Je leest over de wanhoop, het verdriet.en ook dat er in het verleden veel is gebeurt wat nog niet is verwerkt.
De hoofdpersonen zijn leuke personages. De hoofdstukken worden ook afwisselend geschreven door Annie, de dochter en door Erika, de moeder. Je leert ze echt kennen en je voelt met ze mee. Het boek was dan ook in een mum van tijd uit.
De schrijfster Lori Nelson Spielman was voor mij nog totaal onbekend maar ik ga zeker meer boeken van haar lezen.
Voor mij een dik verdiende 5 sterren

Meer recensies van IngeBrun