Ingridje 16 juli 2013
Dit is een moeilijke... mijn mening is een beetje verdeeld over dit boek. Langs de ene kant vind ik het goed, langs de andere kant blijf ik een beetje op mijn honger zitten.
De auteur heeft een totaal eigen schrijfstijl en dat is zeker aanpassen en tijdens het lezen krijg ik de indruk dat hij gewoon in je hoofd probeert te kruipen.
Het verhaal zelf is goed bedacht, heel sterk, het thema is vrij origineel en je wil ook steeds meer lezen.
Dit boek moet ik toch nog even laten bezinken. Wat begint als een ontvoering blijkt een totaal andere wending te krijgen in het verhaal, met natuurlijk de nodige deksels die van potjes gerukt worden, die beter gesloten bleven.
Een aanrader? ja, toch wel, voor diegenen die van de Scandinavische crimes houden.

Meer recensies van Ingridje