Een boek dat al geruime tijd lag te wachten om gelezen te worden maar omdat de cover me niet aansprak, iedere keer uitgesteld werd. Waarvoor mijn excuses aan de auteur.
Het spreekwoordelijk gezegde Don’t judge a book by its cover is bij Het Atria Project wel degelijk van toepassing.

Een verhaal, zo enthousiast geschreven door Ursula Visser, dat je onvoorwaardelijk mee gesleurd wordt in de avonturen van Abby en haar vrienden. Of waren het haar vijanden?

Een mysterieus verhaal, gevuld met spooky momenten maar waar ook veel aktie in verwerkt is en tijd genomen is voor de nodige romantiekn maakt een rondreis tussen heden, verleden en toekomst. Je verlangt constant verder te lezen omdat het verhaal je niet loslaat.
Een mix van fantasy en science fiction maar dat zelfs door young adults zal gesmaakt worden, heeft me geen enkel moment verveeld. Constant word je op het verkeerde been gezet wie te vertrouwen is in het verhaal, en wie niet.

Nogmaals mijn excuses aan de auteur om zo lang gewacht te hebben om dit uitzonderlijk boek te lezen, maar ik hoop het goed gemaakt te hebben met mijn recensie.
Aanrader voor diegenen die van dit genre houden, en moest je toch twijfelen of het iets voor jou is, begin er toch maar aan. Het zal je versteld laten staan.

Reacties op: Don't judge a book by its cover

Bestel het boek bij Libris vanaf 17,95 Bestel het ebook bij Libris voor 4,95
Bestel het boek bij Blz. vanaf 17,95 Bestel het ebook bij Blz. voor 4,95